TheBigDog Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 It is that time of year again; time to kiss the boss's *** and make nice. I may as well get this over with... Gratulerer med dagen Tormod! Jeg håper du og damene har en flott dag! :thumbs_up Quote
sanctus Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 WOW,TBD. Jeg visst ikke at du snakke norsk eller vaer det google-translate? ;-) Men Tormod, for andre gang, etter "thread" paa moderator-forumet, gratulere med dagen igjen! Jeg synes at du hadde aldri tenkt at paa hypography du vil faa gratulasjonen paa norsk ;-) Jeg tror også det er et morsomt fødselsdag present, men jeg ma si at jeg vet ikke hvis det er mulig aa forstaa hva vi skrivet ;-) Quote
Tormod Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 Hm...what are these guys talking about? And Bill, you missed a spot. :thumbs_up Quote
Boerseun Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 Happy b-day, T! ...better watch out for those things, though - my granpappy died from one too many... Quote
alexander Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 Happy birthday anniversary, Tormod :thumbs_up !!! Quote
Turtle Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 is it byob? happy birthday!!! :singer::xparty::Whistle::note: :bdayhappy_balloons: :xmas_gift::prezsmall: :happybirthday: :xmas_sheep::biggringift::bdayparty: :bdayparty: Quote
Chacmool Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 Happy birthday, Tormod! :bdayhappy_balloons: :happybirthday: Quote
maikeru Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 Happy birthday, Tormod! :bdayhappy_balloons: Quote
Galapagos Posted November 22, 2009 Report Posted November 22, 2009 happy b-day, Tormod! :bdayhappy_balloons: Quote
Buffy Posted November 23, 2009 Report Posted November 23, 2009 Hippo, birdie, two ewes,Hippo, birdie, two ewes,Hippo, birdie, one Tormod,Hippo, birdie, two ewes! (it's been long enough since Sandra Boynton cards took up half the greeting card section at the drug store...hasn't it? :bdayhappy_balloons: ) Yay! Happy b-day, T! :biggringift: :happybirthday: There is nothing better than birthday cake. It's like a slice of concentrated love with buttercream frosting, Buffy Quote
Mercedes Benzene Posted November 23, 2009 Report Posted November 23, 2009 Happy Birthday (round 2)! :bdayhappy_balloons: Quote
Turtle Posted November 22, 2011 Report Posted November 22, 2011 all hail our grand poobah!!! i guess about now the best gift -which we can't give- would be some sun, eh T? well, let's go with the next best thing; bring on the candles & the dark party! :cake: :applause: :xmas_gift: :biggringift: :bdayparty: Quote
webcreations Posted June 4, 2012 Report Posted June 4, 2012 (edited) Happy b'day dude.. Edited June 4, 2012 by webmaster Quote
Recommended Posts